آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-
آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-

دانلود مجموعه پاورپوینت رشته کامپیوتر

دانلود مجموعه پاورپوینت رشته کامپیوتر

در این پست تعداد زیادی پاورپوینت مربوط به رشته کامپیوتر برای ارائه دانشجویان و اساتید عزیز قرار داده ام.

همانطور که می دانید یکی از عناصر قوی در ارائه ئ خوب هر مطلب داشتن منبع و رفرنس مناسب می باشد که این مجموعه به شما کمک خواهد کرد تا مجموعه ای از منابع قوی را در دست داشته باشید.

همچنین در این مجموعه اطلاعاتی در مورد مباحث جدید و بروز رایانه از جمله هوش مصنوعی و … وجود دارد که از آنها نیز می توانید استفاده نمایید.

پاورپوینت های موجود همه کامل هستند و تعداد اسلاید های آنها نیز کامل است و برای ارائه های شما عزیزان می تواند یک مجموعه کامل باشد.


 

ادامه مطلب ...

کتاب کشف فرصت ها ، خلق ثروت

کتاب کشف فرصت ها ، خلق ثروت


در این پست به شما کتابی را معرفی می کنیم که به شما مسیر زندگی کردن را نشان دهد پس فرصت را از دست ندهید ..نویسنده ی این کتاب رضا فریدون نژاد است و تعداد صفحات کتاب ۱۱۷ صفحه می باشد…

 

ادامه مطلب ...

فیلم آموزش دلفی قسمت اول

فیلم آموزش دلفی قسمت اول

زبان برنامه نویسی دلفی یکی از قویترین و محبوب ترن زبان های برنامه نویسی ویژوال است که طرفداران  زیادی را به خود اختصاص داده است.

برنامه نویسان زیادی در سراسر ایران هستند که هنوز هم از طرفدار های متعصب این زبان هستند و دلیل آن هم این  است که دلفی یک زبان فوق حرفه ای در کار با بانک اطلاعاتیست و هنوز هم در خیلی از ارگانها و سازمانها از این زبان برنامه نویسی در اتوماسیون ها و نرم افزار های خود استفاده میکنند.

در ابن دوره از آموزش ما قصد داریم کلیه مطالب موجود (از ۰ تا ۱۰۰) و به صورت کامل و جزئی کار و آموزش داده شود.و دلفی را طی یک مثال عملی دنبال کنیم.

در قسمت سوم:

با ساختار های شرطی در دلفی کار می کنید.ساختار های کنترلی یا شرطی مثل دستور if و ساختار Case از ابزارهای مدیریت برنامه هستند که کاربرد فراوانی دارند.

با حلقه های تکرار آشنا می شوید و انواع آن یعنی شمارشی و غیر شمارشی را می آموزید.

با حلقه های تکرار for و while و repeat در یک مثال عملی کار می کنید و تفاوت آنها را احساس می کنید.

بنا به درخواست یکی از کاربران عزیز کار با radio button و list box هم در این فیلم آموزشی بیان شده است.

   ادامه مطلب ...

فیلم آموزش شبکه های عصبی و معرفی کامل انواع آن | دانشگاه امام رضا(ع)

فیلم آموزش شبکه های عصبی و معرفی کامل انواع آن | دانشگاه امام رضا(ع)



شبکه‌های عصبی مصنوعی (Artificial Neural Network – ANN) یا به زبان ساده‌تر شبکه‌های عصبی سیستم‌ها و روش‌های محاسباتی نوینی هستند برای یادگیری ماشینی، نمایش دانش، و در انتها اعمال دانش به دست آمده در جهت بیش‌بینی پاسخ‌های خروجی از سامانه‌های پیچیده. ایدهٔ اصلی این گونه شبکه‌ها (تا حدودی) الهام‌گرفته از شیوهٔ کارکرد سیستم عصبی زیستی، برای پردازش داده‌ها، و اطلاعات به منظور یادگیری و ایجاد دانش قرار دارد. عنصر کلیدی این ایده، ایجاد ساختارهایی جدید برای سامانهٔ پردازش اطلاعات است. این سیستم از شمار زیادی عناصر پردازشی فوق العاده بهم‌پیوسته با نام نورون تشکیل شده که برای حل یک مسأله با هم هماهنگ عمل می‌کنند و توسط سیناپس‎ها(ارتباطات الکترومغناطیسی) اطلاعات را منتقل می‎کنند. در این شبکه‌ها اگر یک سلول آسیب ببیند بقیه سلول‎ها می‌توانند نبود آنرا جبران کرده، و نیز در بازسازی آن سهیم باشند. این شبکه‌ها قادر به یادگیری‎اند. مثلا با اعمال سوزش به سلول‎های عصبی لامسه، سلول‎ها یاد می‌گیرند که به طرف جسم داغ نروند و با این الگوریتم سیستم می‌آموزد که خطای خود را اصلاح کند. یادگیری در این سیستم‎ها به صورت تطبیقی صورت می‌گیرد، یعنی با استفاده ازمثال‎ها وزن سیناپس‎ها به گونه‌ای تغییر می‌کند که در صورت دادن ورودی‎های جدید، سیستم پاسخ درستی تولید کند.

  ادامه مطلب ...

دانلود فیلم آموزش شبکه های عصبی فازی (Fuzzy Neural Network)- دانشگاه امام رضا عیله السلام





  زبان :   فارسی
  تاریخ و ساعت انتشار :   ارسال شده در روز دوشنبه و تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
  حجم :   32 مگابایت

  ادامه مطلب ...

دانلود کتابخانه کامل قطعات پروتئوس

دانلود کتابخانه کامل قطعات پروتئوس





سلام خدمت کاربران گرامی ، در این پست کتابخانه قطعات پروتئوس را برای شما آماده کرده ایم . این مجموعه یکی از کامل ترین و بروزترین مجموعه کتابخانه های نرم افزار Proteus هست که با نصب آن قطعات جدید و متنوعی به نرم افراز شبیه ساز پروتئوس اضافه می شود کتابخانه ماژول sim900 همراه با کتابخانه pcb آن نیز بصورت جدا به پست اضافه شده است تا در صورت نیاز لازم نباشد کل کتابخانه به حجم 25 مگابایت را دانلود کنید . حجم بسته فشرده شده 25 مگابایت است که بعداز extract کردن حجم آن به 265 مگابایت افزایش پیدا می کند که شامل دو پوشه LIBRARY و MODELS است .

برای دانلود و آموزش نصب کتابخانه به ادامه مطلب رجوع کنید

 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار اندروید ElectroDroid pro 3.4.2

دانلود نرم افزار اندروید ElectroDroid pro 3.4.2



 یکی از قوی ترین و جامع ترین نرم افزار های اندروید در زمینه الکترونیکElectroDroid pro 3.4.2 است که با ارائه مطالب کامل و جامع درباره قطعات الکترونیک ، فرمول های الکترونیک ، معرفی انواع پورت و اطلاعات آن ، شبیه سازی مدار های الکترونیک و … کمک فراوانی به دانشجویان الکترونیک و افراد علاقه مند به الکترونیک خواهد کرد و همیشه و در هر جا در دسترس شما خواهد بود ، در ادامه مطب شما میتوانید اطلاعات کاملی درباره ویژگی های نرم افزار بدست آورده و  نرم افزار را دانلود کنید .

ادامه مطلب ...

آموزش تصویری نرم افزار MATLAB

آموزش تصویری نرم افزار MATLAB
با سلام. در این پست فیلم آموزشی Learning Matlab - Essentials Skills را برای شما بازدیدکنندگان محترم آپلود کرده ام. در این سری 7 ساعته ویدیویی، جیسون گیبسون به شما می آموزد چگونه از این بسته نرم افزاری آموزش گام به گام تصویری استفاده کنید. درس با آشنایی با رابط کاربری و درک چگونگی تعامل با Matlab آغاز خواهد شد. پس از آن شما متغیرها، توابع و چگونگی انجام محاسبات پایه ای را یاد می گیرید.سپس جیسون شما را در یادگیری چگونه انجام دادن محاسبات عددی و نمادین جبر، مثلثات، و حساب دیفرانسیل و انتگرال هدایت می کند. این دوره با برنامه ریزی پایه ای در Matlab به پایان می رسد. این فیلم آموزشی در 61 جلسه آموزشی طراحی شده است که جزئیات آن به تفصیل در زیر ارائه شده است.

 

Detailed Chapter Contents (7 Hours of Instruction):
Introduction and User Interface- Lessons 1-4
Basic Calculations- Lessons 5-8
Working with Variables- Lessons 9-14
Essential Mathematical Functions- Lessons 15-18
Working with Complex Numbers- Lessons 19-22
Working with Vectors- Lessons 23-34
Working with Matrices- Lessons 35-48
Algebraic Calculations- Lessons 49 - 53
Calculus Calculations- Lessons 54-58
Basic Graphing- Lessons 59-61
  ادامه مطلب ...

دانلود Altium Designer 14.0.9

دانلود Altium Designer 14.0.9




www.picpars.com دانلود Altium Designer 14.0.9 369

Altium Designer 14.0.9 Build 30380 یا همان PROTEL DXP نرم افزار قدرتمندی است که برای پیاده سازی شماتیک ، طراحی PCB و آنالیز مدارهای آنالوگ و برخی مدار های دیجیتالی طراحی شده است. یکی از مزایای این نرم افزار دسته بندی مناسب کتابخانه ها بنحوی است که با صرف زمان کوتاهی قطعه مورد نظر را خواهید یافت. آنالیز مدارهای آنالوگ در پروتل، توسط تحلیل گر پی اسپایس انجام می شود.

محیط طراحی PCB در پروتل، بدلیل داشتن کتابخانه هایی کامل و بدون نقص معروف است و این امر سبب رفاه بیشتر کاربر در حین طراحی انواع PCB با این نرم افزار، خواهد شد.
در این نسخه امکان شبیه سازی و کد نویسی برخی از FPGA ها نیز فراهم شده است که زمان طراحی و پیاده سازی را حداقل می کند.


 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار vrt dvd 2009 (دیتاشیت 350 هزار قطعه)

دانلود نرم افزار vrt dvd 2009 (دیتاشیت 350 هزار قطعه)

www.picpars.com دانلود نرم افزار vrt dvd 2009 (دیتاشیت 350 هزار قطعه) 199

vrt 2009 ، یکی از نرم افزار های کاربردی در رشته ی الکترونیک میباشد که از ان جهت مشاهده ی مشابهات قطعات الکترونیک و مشخصات آنها استفاده میشود ، بانک اطلاعاتی این قطعه با بیش از ۳۵۰ هزار قطعه شما را از سایت های چستوجوی دیتا شیت بینیاز میکند. در ادامه میتوانید ورژن ۲۰۰۹ این نرم افزار را از لینک مستقیم دانلود نمایید ، برای مشاهده ی اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار و دانلود آن ادامه ی مطلب را بخوانید .

 

در این نرم افزار بیش از ۳۵۰ هزار قطعه ی مختلف وجود دارد که شما در آن میتوانید قطعه ی خود را با توجه به نوع کاربرد ، نام ، کارخانه ی سازنده و پیدا کنید ،

 

ادامه مطلب ...

دانلود پروتیوس 8

دانلود پروتیوس 8

ورژن جدید پروتئوس با ظاهر و امکانات کاملا متفاوت از ور‍ژن‌های قبلی منتشر شد.

 

امکانات این نسخه :

اضافه شدن Project Wizard
امکان استفاده توکار از کامپایلر
قابلیت Import کردن کتابخانه‌های قبلی در هنگام نصب.
ظاهر کاربری متفاوت
و …

   ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار تخصصی برق ELECTRODROID


دانلود نرم افزار تخصصی برق ELECTRODROID

ادامه مطلب ...

کتاب آموزشی مثلث نارنجی- PLC STEP5

کتاب آموزشی مثلث نارنجی- PLC STEP5


فصل هشتم (برنامه نویسی به روش Graph 5)
ضمیمه ها
دانلود - Download Linkدانلود - Download Link
حجم:1.75 MB حجم:1.22 MB
تعداد صفحات: 21
تعداد صفحات: 24
رمز تمامی فایل ها: www.power2.ir
نوع فایل ها: pdf


  ادامه مطلب ...

آی سی پتاسیومتر دیجیتال www.esabzevar.ir

www.picpars.com MCP4131 پتاسیومتر دیجیتال با پروتکل spi 361

آی سی MCP4131 یک پتانسیومتر دیجیتال حافظه دار با قابلیت کنترل از طریق رابط spi توسط میکر کنترلر ها (AVR و… ) میباشد که توسط شرکت میکروچیپ ساخته شده است. همانطور که دیده اید در بسیاری از دستگاه ها از جمله تقویت کننده ها ، دیمر ،انواع پخش ها و….. از پتانسیومتر و یا رئوستا استفاده میشود که باچرخاندن پیچ ولوم ان ، مقدار مقاومت ان تغییر میکند و در نتیجه مقدار صدا یا نور و … تغییر میکند.


شاید خیلی مواقع این سوال به ذهنتون رسیده که چطور میتوان این کار را به صورت الکترونیکی انجام داد مثلا بازدن کلید صدا را کم وزیادکرد یا با کمک کنترل از راه دور این کار را انجام داد یا حتی در یک مدار در صورتی که بخواهید مقاومت بخش خاص از مدار را تغییر دهید ،چه طور این کار را به صورت الکترونیکی آن هم با دقت بالا انجام دهید.

برای این کار میتوانید از ای سی های خانواده MCP41 و MCP42 استفاده کنید، که از طریق رابط سریال spi  و با دقت ۷ و ۸ بیت مقدار مقاومت مورد نظر خود را تغییر دهید ،اما همانطور که مبینید در این خانواده ۲ نوع شماره وجود دارد و تفاوت آن در نوع مقاومت و حالت تکی ودوبل بودن میباشدکه نوع مقاومت متغیر موجود در آن به  صورت رئوستا و یا پتانسیومتر میباشد

همانطور که در دیتا شیت نیز نوشته شده آی سی سری MCP41X1 پتانسیومتر تکی بوده و  MCP41X2 رئوستا تکی بوده و سری MCP42X1 پتانسیومتر دوبل و  MCP42X2 رئوستا دوبل بوده که در عکس زیر نیز نمایش داده شده است.

رئوستا و پتانسیومتر به صورت تکی

رئوستا وپتانسیومتر به صورت دوبل

مشخصات بارز :

    دارا بودن حالت تکی و دوبل برای مقاومت متغیر موجود
    پیکره بندی برای تنظیم نوع مقاومت که به صورت پتانسیومتر باشد یا رئوستا
     دقت و رزولیشن در تنظیم مقاومت در دو نوع ۷ بیتی  (۱۲۹ پله ) و ۸ بیتی (۲۵۷ پله)
    دارا بودن ۴ رنج مقاومتی قابل تنظیم که شامل مقاومت های ۵ ، ۱۰ ،۵۰ و ۱۰۰ کیلو اهم میباشد
    مقاومت داخلی بسیار کم و کوچک در حدود ۷۵ اهم
    رابط سریال spi با فرکانس ۱۰ مگاهرتز
    سرعت بالا در خواندن ونوشتن رجیستر
    حفاظت در ولتاژ های  کمتر از ۱٫۵ ولت وجریان سریال کمتر از ۲۵میکرو آمپر وحفاظت در برابر ولتاژ اضافی ورودی تا ۱۲٫۵ ولت
    وجود مقاومت پول آپ در تمامی ورودی های دیجیتال
    پهنا باند عریض به عنوان مثال ۲مگاهرتز در ۵ کیلو اهم

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد این ای سی دارای حافظه میباشد که در بعضی مدل ها حافظه داخلی ان ram   و در بعضی مدل eeprom  میباشد که وظیفه ذخیره اطلاعات نظیر مقدار مقاومت خروجی ،تنظیمات آی سی و… را برعهده دارد

این خانواده  دارای تعدادی آی سی  زیر مجموعه میباشدکه در جدول زیر با توجه به نوع مشخصات از جمله  تکی بودن یا دوبل بودن مقاومت موجود در آی سی ، نوع مقاومت داخلی که پتانسیومتر باشد یا رئوستا ،نوع حافظه داخلی که ram  باشد یا eeprom  ، نوع دقت ورزولیشن که ۷ بیتی باشد یا ۸ بیتی وولتاژ کاری که بین ۱٫۸ ولت تا ۵٫۵ ولت باشد یا ۲٫۷ ولت تا ۵٫۵ ولت نمایش داده شده است (برای بزرگتر دیدن جدول برروی آن کلیک کنید)

MCP4131

همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید در کنار اسم ای سی ها ومشخصات آن اعداد ۱ یا ۲ یا ۳ در داخل پرانتز قرار گرفته شده است که ادامه توضیح داده شده است:

عدد ۱ :برای  نوع مقاومت از نوع پتاسیومتر میباشد وبدین معنی است که دراین ای سی ها که مقاومت آن پتانسیومتر میباشد در صورتی که بخواهیم میتوانین با ازاد گذاشتن یکی از پایه های مقاومت از ان به عنوان رئوستا نیز استفاده کنیم ،درست مانند مقاومت متغیر معمولی

عدد ۲ :که در رنج تغذیه نمایش داده شده است برای ولتاژ های ۲٫۷ ولت تا ۵٫۵ ولت میباشد که درتوضیحات نوشته شده است در این ای سی ها فقط این ولتاژ کاری باید انتخاب شود

عدد ۳ :به این دلیل این عدد نوشته شده که ابتدا سایت میکروچیپ را چک کرده تا از تولید ووجود این محصول مطلع گردید

حداکثر مقادیر :

مثل دیگر قطعات الکترونیک ، این ای سی نیز دارای حداکثر مقدار ولتاژ وجریان در ووردی وخروجی آن میباشد که شامل موارد زیر میباشد

    حداکثر ولتاژ تغذیه منفی ۰٫۶ ولت تا مثبت ۷ ولت
    ولتاژ پایه های ارتباط سریال تا ۱۲٫۵ ولت
    ولتاژ پایه های دیگر بین منفی ۰٫۳ ولت تا ولتاژ تغذیه vdd +0.3 ولت
    حداکثر جریان خروجی ۲۰ میلی آمپر
    جداکثر جریان برای پایه های خروجی ۲۵ میلی آمپر
    حداکثر جریان خروجی پایهvss برابر ۱۰۰ میلی امپر

برای اشنایی بیشتر با ای سی مقاومت متغیر دیجیتال با قابلیت اتصال به میکروکنترلرها از جمله avr از طریق spi ، نحوه ارسال اطلاعات و تنظیمات داخلی آی سی میتوانید به دیتا شیت آی سی مراجعه کنید


الکترونیک سبزوارwww.esabzevar.ir
http://www.electeronic.blogfa.com

جزوه استاندارد در شبکه های توزیع

جزوه استاندارد در شبکه های توزیع

با سلام.  خدمت دوستان گرامی جزوه استاندارد در شبکه های توزیع استاد مشهدی که در 100 صفحه میباشد


 

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب توزیع هوایی

دانلود کتاب توزیع هوایی

دانلود کتاب توزیع هوایی
عنوان : کتاب توزیع هوایی
نویسنده : مهندس حمید رضایی
نوع : مهندسی برق
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : 76
حجم : 4.13 مگابایت





  ادامه مطلب ...

پروژه طرح کسب و کار - ساخت و تولید انواع ترانسفورماتور برق

عنوان : کتاب طرح کسب و کار - ساخت و تولید انواع ترانسفورماتور
نویسنده : حمیدرضا چهره برقی
نوع : مهندسی برق
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : 52دانلود کتاب طرح کسب و کار - ساخت و تولید انواع ترانسفورماتور
حجم : 831 کیلوبایت

درباره کتاب :
ساخت و تولید انواع ترانسفورماتور
انواع ترانسفورماتورهای توزیع، قدرت







 

ادامه مطلب ...

پکیج طلایی الکترونیک سبزوار برای دانشجویان و اساتید و علاقه مندان به برق

خرید :09153715735

دانلود قسمتی از فیلم ها            WWW.ESABZEVAR.IR

CD   1 مجموعه فیلم های آموزشی نیروگاه بادی


1-تولید برق از موج دریا و باد 2-نحوه ساخت نیروگاه بادی 3-نحوه ساخت توربین بادی عمود محور
4-نحوه نصب توربین بادی 5-مستند نصب توربین نیروگاههای بادی 6-شرح قسمت مختلف توربین بادی
7-نمای داخلی توربین بادی 8-شرح توجیه اقتصادی نصب نیروگاههای بادی 9-آموزش ساخت نیروگاه بادی برای خانه
10-آتش سوزی در توربین نیروگاه بادی 11-مستند بازدید از کارگاه ساخت تجهیزات نیروگاه بادی 12-مستند نصب تجهیزات تولید برق
13-آنالیز تجهیزات توربین نیروگاه بادی

CD   2 مجموعه فیلم های آموزشی نیروگاه هسته ای(زبان فارسی)


1-مستند بررسی امنیت نیروگاه بوشهر 2-چگونگی عملکرد انرژی اتمی و نیروگاه هسته ای
3-نیروگاه هسته ای چگونه کار می کند 4-مستند تاریخ ساخت نیروگاه اتمی بوشهر
5-مستند تعمیر نیروگاه اتمی



CD 3 مجموعه فیلم های آموزشی نیروگاه خورشیدی


1-تاریخچه نیروگاه خورشیدی (فارسی) 2-مستند ساخت نیروگاه خورشیدی از ابتدا تا انتها(فارسی) 3-نحوه کار نیروگاه خورشیدی
4-کلیپ کوتاه از ساخت نیروگاه خورشیدی از ابتدا تا انتها
5-نمایی از تولید اتوبوسهای هیبریدی 3 کابین در ایران(فارسی) 6-کایپ شرح ساخت نیروگاه خورشیدی
7-دودکش خورشیدی


CD 4 مجموعه فیلم های آموزشی نیروگاه برق آبی (فارسی)

مستند نحوه ساخت و معرفی بزرگترین سد و نیروگاه جهان
2-انمیشن نیروگاه ساحلی دریا
3-فیلم مستند ساخت نیروگاههای برق ابی و تولید برق از امواج دریا+معرفی توربین های آبی
4-انمیشن تولید و معرفی نیروگاه سد کرخه
5-انمیشن و مستند نحوه کار نیروگاههای آبی
6-کلیپ  نحوه تولید برق از امواج دریا
7-مستند ساخت نیروگاه کارون 3
8-انمیشن شبیه ساز نیروگاه بخار
9-معرفی قطعات نیروگاه(زبان انگلیسی)

به زودی

CD 5 مجموعه فیلم های آموزشی نیروگاه برق ژئو ترمال و زمین گرمایی (فارسی)

1-نحوه کار نیروگاه زمین گرمایی با زیر نویس فارسی
2-فیلم مستند کامل نحوه تولید برق از کود حیوانی
3-گزارش تولید برق از زباله در شیراز
4-تولید برق از زمین
5-انمیشن نحوه کار و تولید برق از زمین گرمایی با نمایش قطعات اصلی
6-گزارش تولید برق از راکتور زیستی
7-معرفی قطعات نیروگاهی
8-انمیشن عملکرد نیروگاههای حرارتی
9-گزارش و نمایش , بهره برداری از نیروگاه حرارتی مشکین شهر اردبیل

به زودی

فیلم های مستند از تولیدات صنعت برق CD 6


1-مستند کارخانه فولاد اسفراین 2-مستند ساخت لامپ های روشنایی
3-بازدید از کارخانه تولید کابل



مستند تاریخ صنعت برق از ابتدا تا DVD7   -   2013


1-مستند تاریخ صنعت برق از ابتدا تا به امروز (زبان اصلی)
2-مستند تاریخ صنعت برق از ابتدا تا به امروز (زبان فارسی)
3-مستند ساخت پل قوسی سد هومر


فیلم آموزشی کلیدهای قدرت و بریکر CD 8


1-مستند تست بریکرهای قدرت 2-تست CT 3-مستند ساخت مدارشکن (مدار محافظ الکتریکی در مقابل اضافه بار)
4-نمای داخلی برکرهای 20 کیلو ولت و خلاء 5-معرفی و شرح بریکرهای کارخانه پارس سوئیچ ایران 6-نمایی از بریکرهای 132 کیلو ولت روغنی
7-تعمیر بریکرهای 20 کیلو ولت توسط گروه 8-انمیشن نمای داخلی پست برق با تجهیزات 9-کار با بریکرهای قدرت خطوط انتقا و نحوه اتصال به باسبار قدرت
10-نما و راهنمای بریکرهای مصرف داخلی اشنایدر


آموزش ساخت تابلو های LED-CD 9








قابل دانلود از سایت

آموزش برق کشی ساختمان و تاسیسات برقی (به زبان فارسی)DVD 10


1-آموزش و معرفی تجهیزات تابلو برق(فیوزها-کلید نشت جریان-کنتاکتور الکتریکی-تجهیزات تابلو بریکر و..)
2-آموزش نصب انواع آیفون و آیفون تصویری
3-روش وصل سنسور دود 4-آموزش وصل کلیدهای برق تک پل - 2 پل-تبدیل
4-آموزش نصب کولر گازی
5-آموزش برق به زبان ساده(فیلم روش نصب انواع کلید های برق خانگی 1 پل-2 پل-تبدیل-نحوه رسانایی برق-معرفی ولتاژ-ترانزیستور-معرفی خازن)
6-آموزش سیم کشی ساختمان (زبان اصلی) 7-آموزش تخصصی نصب انواع کولر گازی
8-آموزش نصب آیفون تصویری سیماران
9-69 مدار تخصصی برق و نقشه تجهیزات برق ساختمانی
10-فیلم آموزش تخصصی نصب کولر گازی lg
11-روش روشن کردن 3 led با 3 کلید
12-روش روشن کردن لامپ کم مصرف با با مدار فلش دوربین عکاسی
13-آموزش نقشه کشی برق با اتوکد
14-معرفی و آموزش وصل انواع لامپ و پرژکتور

15-انواع سیستم های حفاظتی برق خانگی

(برق اضطراری ups-معرفی و نحوه نصب درب اتوماتیک-معرفی و نحوه نصب دوربین مدار بسته-معرفی و نحوه نصب دزدگیر-معرفی و نصب سیستم های اعلان حریق




فیلم مستند تعمیر و تعویض ژنراتور برق کشتی دریایی CD 11


فیلم مستند ساخت سد ونیروگاه کارون 3 ----CD  12 


1-فیلم مستند ساخت و مونتاژقطعات ژنراتور
2-نحوه ساخت و مونتاژ باسداکت
3-ساخت  و مونتاژ و نصب توربین نیروگاه برق آبی




آموزش نرم افزار دیجی سایلنت(به زبان فارسی و انگلیسی)  DVD  13


1-آموزش نصب نرم افزار
2-آموزش ایجاد پروژه و مدل سازی -معرفی منوها و...
3-load flowو پخش بار-رسم دیاگرام و نمودار
4-ایستگاه کنترل station controlو محاسبات بار
5- line routs voltage profile feeder
6-محاسبات اتصال کوتاه
پایداری سیستم های قدرت و شبیه سازی با digisilent
7-مجموعه آموزش دیجی سایلنت به زبان انگلیسی
8-کتاب کاربرد کامپیتور در برق(آموزش دیجی سایلنت)
9-کتاب آموزش دیجی سایلنت
10-آموزش برنامه نویسی دیجی سایلنت dpl
11-خلاصه درس و حل مسایل بررسی سیستم های قدرت



آموزش PLC   ---  و -DVD 14



ترانسفورماتور قدرت(زبان فارسی)  DVD   15


1-انواع ترانسفورماتورهای قدرت
2-شرح کامل ساختار ترانس عملی و تئوری
3-نحوه ساخت ترانسفروماتور قدرت
4-نحوه ساخت ترانسفورماتور
5-نحوه ساخت و نصب تپ چنجر ترانس قدرت
6-نمایش نحوه نصب ترانس قدرت در پست
7-ترانسفورماتور جریان
8-شرح ساختمان ترانسفورماتورهای توزیع
9-نحوه ساخت ترانسفورماتور فشار ضعیف 220 ولت
10-نمایش نحوه عملکرد تپ چنجر در شبکه برق سراسری
11-خطرات و ایمنی ترانسفروماتورهای قدرت
12-معرفی ترانس پست برق
13-نحوه ساخت ترانسفورماتور 7.5 کیلو ولت خانگی
14-مستند تست عملی و چگونگی تست ترانسفورماتور قدرت در پست برق
15-بررسی اتصال ترانس 600 KVA





مستند برق گرفتگی خطوط فشار قوی و حوادث صنعت برق در خطوط برقدار و 20 کیلو ولت به بالا    -  CD 16 

 
1-اتصالی در خطوط 230 کیلو ولت(1-4)

2-اتصالی در دکل برق پست فشار قوی(1-8)

3-سقوط دکل فشار قوی (1-11)

4-آتش سوزی ترانس برق (45)

5-انفجار (53)

6-آتش سوزی ترانس برق(55)

6-مجموعه ای از اتصالی ها و آتش سوزی  خطوط 20 کیلو ولت(56)

7-طنز حمله دکل برق(57)

8-اتصالی خطوط فشار قوی کنار جاده(59)

9-مشاهده آرک باز شدن سکسیونر خطوط فشار قوی(60)

10-مشاهده نوسانات خطوط فشار قوی در زمان طوفان(66)

11-مشاهده آرک جدا شدن  اتصالات  خط گرم   (68)

12-اتصال خطوط فشار قوی به علت جمع نشدن سیم های ارت(71)

13-مشاهده آرک بسته شدن سکسیونر پست برق (73)

14-نمونه ای از کار گروههای اجرایی در پست برق(75)

15-گیر افتادن سارق برق در بین دکل برق (79)

16-گیر افتادن چترباز در تهران بین خطوط برقدار دکل(202)

17-اتصال خطوط برق در زیر برف(304)

18-تست تجهیزات فشار قوی در آزمایشگاه و مشاهده آرک (305)

19-مشاهده  اثر عبور جریان  (306)

20-نمایی از شبکه برق 800 کیلو ولت(307)

21-آتش سوزی پست برق(308)

22-آتش سوزی ترانس برق پست فشار قوی(309)

23-آتش سوزی ترانس قدرت پست فشار قوی(310)

24-آزمایش 1000000 ولتی تسلا و اثرآن برروی انسان  (312)

25-برق گرفتگی در خطوط راه آهن هند روی قطار (313)

26-اتصال  خطوط فشار قوی روی دکل(314)

27-اتصالی و آرک شدید روی ترانس قدرت بدون عملکرد رله های حفاظتی(315)

28-اتصالی روی خطوط فشار قوی و آرک شدید بدون عملکرد حفاظت های خطوط انتقال(316)

29-مشاهده اثر انداختن سیم روی خطوط فشار قوی (317)

30-مشاهده اثر جدا کردن اتصالات فشار قوی(318)

31-اتصال خطوط فشار قوی در محل اتصالات تیر برق بدون عملکرد رله های حفاظتی (319)

32-آزمایش اثر میدان الکتریکی بدون رعایت فاصله در خطوط فشار قوی(320)

33-شنا و پرش از روی دکل برق (321)

34-اثر عبور جریان در ترانسفورماتور (322)

35-نمایش میدان الکتریکی در خطوط فشار قوی هنگام کار در حوزه برقدار(323)

36-مشاهده اتش سوزی ترانس پست برق (324)

37-نمایی از کار گروههای تعمیرات در پست فشار قوی (325)

38-آتش سوزی وانفجار توربین(326)

39-آتش سوزی ترانس قدرت(327)

40-مشاهده اتصال خطوط فشار قوی 132 کیلو ولت(328)

41-برقگرفتگی مرد بازیگوش روی دکل برق(329)

42-سقوط از دکل برق(330)

43-صحنه ای غیر قابل تصور از برقگرفتگی سارقان دکل های برق (331)

 
     
     


الکترونیک سبزوارwww.esabzevar.ir

دانلود مستقیم از سایت یوتیوب

دانلود مستقیم از سایت یوتیوب



نرم افزار حرفه ای و بسیار مفید به منظور دانلود از سایت YouTube است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدیوهای آنلاین سایت Youtube که روزانه هزاران ویدیو از سرتاسر جهان در آن بارگذاری می شود را سریع و بدون نقص دانلود کنید و از تماشای آن در کامپوتر خود به صورت آفلاین لذت ببرید ، این نرم افزار با اتصال سریع به سرور سایت Youtube ویدیوها را برای دانلود به شما خواهد داد و شما تنها با ۱ کلیک ساده می توانید ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنید

به وسیله این نرم افزار میتوانید بدون استفاده از ف ی ل ت ر شکن ویدئو های سایت یوتیوب را جستجو و دانلود کنید.
 

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب سیسکو آموزش CCNA فارسی

این جزوه در 540 صفحه به زبان فارسی و تایپ شده تقدیم شما می گردد

 

CCNA مخفف Cisco Certified Network Associate و به معنای دانشیار خبره شبکه سیسکو می باشد. کتاب حاضر، کتابی  فارسی در رابطه با مباحث آموزشی CCNA است. این کتاب کمک خوبیه برای دوستانی که می خواهند این تاییدیه سیسکو را دریافت کنند . داشتن آشنایی اولیه با کامپیوتر و شبکه برای مطالعه کتاب ضروریه و یا مدارک +Network و همچنین آشنایی کامل با TCP/IP و Subnetting و یا Config روترها.

نام کتاب : آموزش CCNA فارسی

ترجمه و تالیف : مهدیه توکلی

تعداد صفحات : ۵۴۰

فرمت کتاب الکترونیک : pdf.*

حجم فایل: 8 مگابایت


  ادامه مطلب ...

گلکسی اس 5 سامسونگ رونمایی شد:

گلکسی اس 5 سامسونگ رونمایی شد:

 صفحه‌نمایش 5.1 اینچ 1080p،

 پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون

 801، 2 گیگابایت رم،

 اسکنر اثر انگشت و حسگر ضربان قلب + تصاویر

s5_3

سرانجام انتظارها و شایعات گوناگون به آخر رسید و سامسونگ در مراسم Unpack خود، نسل بعدی پرچمدار گلکسی را بصورت رسمی رونمایی کرد. گلکسی اس 5 سامسونگ برای مدت طولانی مرکز حدس و گمان‌ها و شایعات مختلف بود و باعث شد، برخی از ویژگی‌های آن نظیر اسکنر اثر انگشت شناخته شده باشد.

 گلکسی اس 5 سرانجام اینجاست و اکنون همه چیز را در خصوص پرچمدار سال 2014 تولیدکننده مطرح کره‌ای می‌دانیم. گلکسی اس 5 به قلمرو فبلت‌ها بیش از پیش نزدیک شده و از یک صفحه‌نمایش 5.1 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1920 در 1080 بهره می‌برد؛ اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه خانگی و نیز حسگر ضربان قلب قرار گرفته در پشت دستگاه در کنار بخش فلش LED این دستگاه را همراهی می‌کنند. گلکسی اس 5 سامسونگ کاملا در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است که می‌توان آن را یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های پرچمدار جدید سامسونگ دانست.

 

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان راهنمای فارسی محاسبات سیمبولیک متلب

دانلود رایگان راهنمای فارسی محاسبات سیمبولیک متلب




اولین ماشین حسابی که بعد از ورود به دانشگاه در سال ۸۰ گرفتم، یک ویژگی داشت که ازش خوشم می آمد. این ماشین حساب می توانست انتگرال معین هر تابعی را با دقت های مختلف و با روشهای مختلف عددی حساب کند. برایم خیلی جالب بود و مدت زیادی با ماشبن حسابم خوش بودم تا اینکه با متلب آشنا شدم. دیدم متلب هم مطابق انتظار همینها را دارد و انتگرال معین را با دستوراتی مثل quad به خوبی حساب می کند. اما مدتی کوتاهی بعد از آشنایی ام با متلب، یک چیز آن من را متعجب کرد و آن قدرت متلب در محاسبات نمادین یا سیمبولیک بود.


   ادامه مطلب ...

فیلم آموزشی برنامه نویسی وب با PHP در 14 روز

فیلم آموزشی PHP در 14 روز را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم زبان PHP بک زبان مفسری جهت طراحی و برنامه نویسی صفحه های وب و طراحی وب سایت می باشد که یکی از محبوبترنی زبانهای تحت وب می باشد. پی اچ پی یک زبان اسکریپتی می باشد که میتوان در قالب کد های Html جای داد. محبوبیت این زبان در حدی است که اکثر سیستم مدیریت محتوا و حتی فیس بوک نیز با این زبان طراحی شده است. قدرت این زبان برنامه نویس با پایگاه داده My SQL توانسته است عرصه وب را به خود اختصاص دهد. php از سر واژه عبارت Personal Home Pageگرفته شده‌بود اما اکنون این کلمه مخففِ بازگشتی PHP: Hypertext Preprocessor به معنی پی‌اچ‌پی: پیش‌پردازندهٔ ابرمتن می‌باشد. این فیلم آموزشی شما را با زبان برنامه نویسی پی اچ پی در 14 روز آموزش میدهد . لطفا این فیلم آموزشی را از دست ندهید. لازم به ذکر است که زبان PHP تا ژانویهٔ سال ۲۰۱۳ میلادی پی‌اچ‌پی بر روی ۲۴۴ میلیون وب‌گاه و ۲٫۱ میلیون سرور وب نصب شده‌است..امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان فیلم: فیلم آموزشی برنامه نویسی وب با PHP در 14 روز

 

ادامه مطلب ...

مجموعه فیلمهای آموزشی درس هوش مصنوعی



در این بخش از سایت      الکترونیک سبزوار     مجموعه فیلمهای آموزشی درس هوش مصنوعی را که توسط استاد رامین رهنمون برای دانشجویان کارشناسی تهیه شده است را جهت دانلود قرار میدهیم. این فیلم آموزشی بر اساس کتاب راسل تهیه شده است  که یکی از  منابع درس هوش مصنوعی برای مقاطع کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر (نرم افزار) میباشد . این مجموعه فیلم آموزشی هوش مصنوعی را میتوانید رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان فیلم آموزشی: مجموعه فیلم های آموزش گام به گام هوش مصنوعی به زبان فارسی

تهیه کننده: رامین رهنمون

حجم فایل: 460 مگابایت


  ادامه مطلب ...

آموزش سیم کشی ساختمان

داشتن اطلاعات و مهارت در امر سیم‌کشی الکتریکی ساختمان‌ و منازل می تواند برای هر فردی مفید باشد تا در صورت بروز مشکل در نوسانات برقی تا حدودی قادر به رفع مشکلات باشد. در فیلم آموزشی The Complete Guide to Wiring شما با جزئیات تعمیر و به روزرسانی سیستم برق کشی خانه مطابق با مقررات و استانداردهای برق کشی آشنا می شوید.



 

ادامه مطلب ...

مراحل ساخت لامپ های رشته ای


در این فیلم سری به یک کارخانه بزرگ و مشهور تولید کننده انواع لامپ های رشته ای رفته و در آنجا مراحل ساخت یک لامپ رشته ای از ابتدا ساخت تا انتهای ساخت و تست نهایی لامپ به شما نشان داده خواهد شد.


  ادامه مطلب ...

دانلود برنامه نقشه کشی برق

دانلود برنامه نقشه کشی برق


امروز در این مطلب براتون یه برنامه نقشه کشی برق  قرار میدم که بتونید به سادگی و به راحتی نقشه های خود را بکشید .

این برنامه با حجم بسیار پایین و ساده میتونه مشکلات شما رو برای هر نوع نقشه کشی برق رفع کنه .

این برنامه نقشه کشی برق رو دانلود کنید و ما رو نیز فراموش نکنید .

دانلود برنامه نقشه کشی برق

دانلود برنامه نقشه کشی برق

   ادامه مطلب ...

دانلود آموزش نرم افزار labview به صورت مالتی مدیا و فارسی

دانلود آموزش نرم افزار labview به صورت مالتی مدیا و فارسی


نرم افزار labview محیط برنامه نویسی گرافیکی است که توسط تکنسین ها، مهندسان، معلمان و دانشمندان در سراسر جهان برای ایجاد برنامه های کاربردی پیچیده برای حل مسائل اندازه گیری ، تست ، کنترل ، اتوماسیون ، آموزش های علمی و . . . مورد استفاده قرار می گیرد . برنامه نویسی در لبویو بصورت گرافیکی انجام می گیرد . بدین صورت که کاربر توسط ارتباط بلوک های مختلف عملیاتی در قسمت بلوگ دیاگرام برنامه مورد نظر خود را پیاده سازی می نمایند. حال مفتخریم تا آموزش این نرم افزار کاربردی را به صورت مالتی مدیا و به زبان فارسی تقدیم شما عزیزان نمائیم.

دانلود آموزش نرم افزار labview به صورت مالتی مدیا



 

  ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه نقشه های سیم کشی ساختمان

دانلود مجموعه نقشه های سیم کشی ساختمان

در این پست الکترونیک سبزوار برای شما دانش آموزان و دانشجویان رشته تحصیلی الکتروتکنیک و یا همان برق و قدرت, دانلود مجموعه نقشه های سیم کشی ساختمان را آماده دانلود با لینک مستقیم کرده است. این مجموعه دارای ۶۹ مدار الکتریکی سیم کشی ساختمان می باشد. که در زیر نام تمامی نقشه های الکتریکی موجود در این مجموعه آورده شده است.

۱- سیم کشی ساختمان با مدار الکتریکی کلید یک پل

۲- سیم کشی ساختمان با کلید قطع با پریز برق

۳- سیم کشی ساختمان با کلید گروهی

۴- سیم کشی ساختمان با کلید سری

۵- سیم کشی ساختمان با کلید تبدبل


دانلود مجموعه نقشه های سیم کشی ساختمان


 

ادامه مطلب ...

سوالات آزمون اپراتوری برق منطقه ای خراسان اسفند 92

سوالات آزمون اپراتوری برق منطقه ای خراسان اسفند 92

 

دمای نگهداری کپسول آتش نشانی؟
tcs چیست؟
اور فلاکس؟
ترانس 30اگر 28مگاوات و 13مگاوار داشته باشد چکار کنیم؟
با استفاده از کد دیسپاچینگ ترانس را برقدار کنید؟
7124.7456,4412,مثلا اینجوری

  ادامه مطلب ...

پاسخنامه تصویری ریاضیات مهندسی آزمون کارشناسی ارشد

پاسخنامه تصویری ریاضیات مهندسی آزمون کارشناسی ارشد


فیلم حل سوالات توسط دکتر عباس شفیعی



 

ادامه مطلب ...

برنامه فرمول های جبر و آمار و هندسه برای آندرویدAlgebra Geometry Formulae

Algebra Geometry Formulae یک برنامه ی ایده آل  و البته رایگان برای تمام دانش آموزان پیش دانشگاهی ، فارغ التحصیلان دانشگاهی ، فارغ التحصیلان مهندسی و دانشجویانی است که خود را برای آزمون های مختلف آماده می کنند. 

در این پست از سایت جامع مهندسی ، نسخه ی آندروید این برنامه ی کاربردی و جالب را برای دانلود قرار داده ایم.

 

برنامه فرمول های جبر و آمار و هندسه برای آندروید ،یادگیری جبر، هندسه، ریاضی، رایگان، نموداری، کتاب درسی هندسه، تدریس هندسه، معلم هندسه، هندسه عمل، مشکلات هندسه، هندسه بررسی، هندسه مطالعه، آمادگی هندسه، هندسه ورق تقلب، فرمول هندسه، یادداشت های هندسه، quicknotes هندسه، قبل از هندسه، جبر 2، جبر معلم، SAT، GRE، CAT، CET، ISEET، NEET، ریاضی، تمرین، تمرین، علاوه بر این، تفریق، ضرب، تقسیم، قدرت، بازی های ریاضی، بازی ریاضی، ریاضی ، ادریس ، شاهی جان ، ادریس شاهی جان ، سایت جامع مهندسی   برنامه فرمول های جبر و آمار و هندسه برای آندروید ،یادگیری جبر، هندسه، ریاضی، رایگان، نموداری، کتاب درسی هندسه، تدریس هندسه، معلم هندسه، هندسه عمل، مشکلات هندسه، هندسه بررسی، هندسه مطالعه، آمادگی هندسه، هندسه ورق تقلب، فرمول هندسه، یادداشت های هندسه، quicknotes هندسه، قبل از هندسه، جبر 2، جبر معلم، SAT، GRE، CAT، CET، ISEET، NEET، ریاضی، تمرین، تمرین، علاوه بر این، تفریق، ضرب، تقسیم، قدرت، بازی های ریاضی، بازی ریاضی، ریاضی ، ادریس ، شاهی جان ، ادریس شاهی جان ، سایت جامع مهندسی   برنامه فرمول های جبر و آمار و هندسه برای آندروید ،یادگیری جبر، هندسه، ریاضی، رایگان، نموداری، کتاب درسی هندسه، تدریس هندسه، معلم هندسه، هندسه عمل، مشکلات هندسه، هندسه بررسی، هندسه مطالعه، آمادگی هندسه، هندسه ورق تقلب، فرمول هندسه، یادداشت های هندسه، quicknotes هندسه، قبل از هندسه، جبر 2، جبر معلم، SAT، GRE، CAT، CET، ISEET، NEET، ریاضی، تمرین، تمرین، علاوه بر این، تفریق، ضرب، تقسیم، قدرت، بازی های ریاضی، بازی ریاضی، ریاضی ، ادریس ، شاهی جان ، ادریس شاهی جان ، سایت جامع مهندسی

 

موضوعات ریاضی پوشش داده شده در این برنامه آزاد عبارتند از:
 
ادامه مطلب ...

برنامه اندروید کتابچه ریاضیات برای مهندسان


Engineering Math Cheat Sheet  برنامه ی آندرویدی است که می تواند به عنوان یک مرجع مختصر و مفید درس ریاضی برای دانشجویان رشته های مهندسی مورد استفاده قرار گیرد.

این برنامه برای دانشجویان رشته های مهندسی بسیار مفید است ؛ چرا که در این برنامه موضوعاتی به شرح زیر گنجانده شده است :

1. جبر

2. احتمال

3. مشتق و انتگرال

4. نرم افزار Matlab

 

برنامه آندروید کتابچه ریاضیات برای مهندسان ، دانلود برنامه مهندسی آندروید ، برنامه جدید آندروید ، برنامه ریاضی آندروید ، ادریس شاهی جان ، سایت جامع مهندسی برنامه آندروید کتابچه ریاضیات برای مهندسان ، دانلود برنامه مهندسی آندروید ، برنامه جدید آندروید ، برنامه ریاضی آندروید ، ادریس شاهی جان ، سایت جامع مهندسی برنامه آندروید کتابچه ریاضیات برای مهندسان ، دانلود برنامه مهندسی آندروید ، برنامه جدید آندروید ، برنامه ریاضی آندروید ، ادریس شاهی جان ، سایت جامع مهندسی برنامه آندروید کتابچه ریاضیات برای مهندسان ، دانلود برنامه مهندسی آندروید ، برنامه جدید آندروید ، برنامه ریاضی آندروید ، ادریس شاهی جان ، سایت جامع مهندسی برنامه آندروید کتابچه ریاضیات برای مهندسان ، دانلود برنامه مهندسی آندروید ، برنامه جدید آندروید ، برنامه ریاضی آندروید ، ادریس شاهی جان ، سایت جامع مهندسی

 

 
ادامه مطلب ...

برنامه ی آندروید تعیین سطح زبان انگلیسی

برنامه ی آندروید تعیین سطح زبان انگلیسی


English Level Checker Premium برنامه ی جالبی است که با پرسش و پاسخ از شما هم یک سرگرمی به حساب آمده و هم سطح زبان انگلیسی شما را می سنجد. این برنامه با برگزاری آزمون هایی از سطح مبتدی تا پیشرفته ، به تعیین سطح زبان انگلیسی شما می پردازد.

در این پست نسخه ی آندروید این برنامه را دانلود کنید.

 

تعیین سطح زبان انگلیسی آندروید ، آموزش زبان آندروید،آموزش زبان انگلیسی آندروید،آموزش آسان زبان انگلیسی،آموزش زبان آندروید،دانلود برنامه آموزش زبان آندروید،سایت جامع مهندسی،ادریس شاهی جان، دانشگاه بناب،دانلود رایگان کتاب دانشگاهی،کتاب کمک آموزشی دانشگاهی،کنکور ارشد مهندسی،مرکز مهندسی،Engineercenter

 


  English Level Checker Premium v1.0.apk

مجموعه ی کامل آفیس برای آندروید

مجموعه ی آفیس برای آندروید

OfficeSuite نام مجموعه نرم افزار هایی است که اکثر کاربران به آن احتیاج دارند. به کمک این نرم افزار فوق العاده می توانید کلیه سند های آفیس را ایجاد و ویرایش کنید. از جمله ویژگی های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از فرمت های DOC and DOCX, RTF, TXT, LOG ، XLS, XLSX and CSV ، PPT, PPTX, PPS and PPSX ، PDF, EML, ZIP نیز اشاره کرد که می تواند بسیاری از نیاز های شما را برطرف کند.

در این پست این برنامه کاملا ضروری و کاربردی را برای دانلود گوشی های دارای سیستم عامل آندروید قرار داده ایم.

 

مجموعه ی کامل آفیس برای آندروید،آفیس برای آندروید،دانلود رایگان آفیس 2013 آندروید، دانلود اکسس برای آندروید،خواندن pdf در آندروید،برنامه کاربردی آفیس برای آندروید،سایت جامع مهندسی،ادریس شاهی جان، دانشگاه بناب،دانلود رایگان کتاب دانشگاهی،کتاب کمک آموزشی دانشگاهی،کنکور ارشد مهندسی،مرکز مهندسی،Engineercenter

 
ادامه مطلب ...

مجله مهندسی عمران نسخه ی آندروید

مجله مهندسی عمران نسخه ی آندروید

این مجله برنده ی جایزه ی مهندسی عمران در انجمن مهندسان عمران آمریکا شده است. این مجله حاوی اخبار و اطلاعات روز در مورد مهندسی عمران می باشد که کاربران و مهندسان عمران می توانند با عضویت در آن از مطالب ارزشمند آن بهره مند شوند. این مجله به صورت ماهیانه منتشر شده و کاربر را از آخرین های عمران در دنیا آگاه می سازد.

این برنامه توسط GTxcel که به عنوان یک پیشتاز در تکنولوژی چاپ و نشر دیجیتال مطرح است و نیز ارائه دهنده ی صدها نشریه ی دیجیتال آنلاین و برنامه های مجله ی تلفن همراه است، طراحی شده است.

 

مجله مهندسی عمران نسخه موبایل ، سایت جامع مهندسی ، ادریس شاهی جان، Civil Engineering Magazine     مجله مهندسی عمران نسخه موبایل ، سایت جامع مهندسی ، ادریس شاهی جان، Civil Engineering Magazine     مجله مهندسی عمران نسخه موبایل ، سایت جامع مهندسی ، ادریس شاهی جان، Civil Engineering Magazine

 

 
ادامه مطلب ...

نمونه سوالات امتحانی مهندسی مکانیک-برق-عمران-کامپیوتر

نمونه سوالات امتحانی مهندسی مکانیک-برق-عمران-کامپیوتر

در این قسمت می توانید نمونه سوالات دروس رشته مهندسی مکانیک (کارشناسی) را دریافت کنید.

در این بخش سعی شده است تا نمونه سوالات تمام دروس رشته مهندسی مکانیکبه طور کامل و به صورت ترم بندی شده قرار گیرد.

 

سایت جامع مهندسی،ادریس شاهی جان، دانشگاه بناب،دانلود رایگان کتاب دانشگاهی،کتاب کمک آموزشی دانشگاهی،کنکور ارشد مهندسی،مرکز مهندسی،Engineercenter، نمونه سوالات مهندسی برق ، نمونه سوال ریاضی 1 ، نمونه سوال ریاضی 2 ، نمونه سوال امتحانی برق ، نمونه سوال با پاسخ ، نمونه سوال ترم اول دوم سوم چهارم پنجم ششم هفتم هشتم ، نمونه سوالات مهندسی کامپیوتر ، نمونه سوال ساختمان داده ، نمونه سوال مکانیک ، سوال امتحانی دینامیک ، سوالات ریاضی مهندسی ، نمونه سوال ترمودینامیک


ادامه مطلب ...

مجله ی مهندسی مکانیک نسخه آندروید

مجله ی مهندسی مکانیک نسخه آندروید

مجله ی مهندسی مکانیک (Mechanical Engineering magazine) ، برنده ی جایزه ی نشریه ی معروف ASME که به صورت ماهیانه منتشر می شود ، می باشد. این مجله از سال 1880 تاکنون منتشر می شود . نسخه ی آندروید این مجله که در این پست می توانید آن را از سایت جامع مهندسی دانلود کنید ، با ارائه ی دیدگاه میان رشته ای از روندهای مهندسی و پیشرفت ، برای خوانندگان و کاربرانش به منزله ی یک نقشه ی راه برای فهم تکنولوژی امروز و فردا عمل می کند.

 

 مجله مهندسی مکانیک نسخه آندروید ، ادریس شاهی جان ، سلیت جامع مهندسی ، نرم افزار مهندسی مکانیک    مجله مهندسی مکانیک نسخه آندروید ، ادریس شاهی جان ، سلیت جامع مهندسی ، نرم افزار مهندسی مکانیک    مجله مهندسی مکانیک نسخه آندروید ، ادریس شاهی جان ، سلیت جامع مهندسی ، نرم افزار مهندسی مکانیک

  

ادامه مطلب ...

برنامه آندروید مجموعه ابزار و منابع الکترونیک ElectroDroid

برنامه آندروید مجموعه ابزار و منابع الکترونیک ElectroDroid


Droid ، یک مجموعه ی قدرتمند و ساده از ابزارها و منابع الکترونیکی می باشد. این نرم افزار که مخصوص گوشی ها و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید می باشد ، شامل برنامه های زیر می باشد که جمعا در یک برنامه گنجانده شده اند :

1. برنامه ی محاسبه ی مقدار مقاومت از روی رنگ ها (برای همه ی مقاومت ها)

2. برنامه ی محاسبه ی قانون اهم

3. کد مقاومت SMD

4. برنامه ی محاسبه ی راکتانس / رزونانس

5. برنامه ی محاسبه ی عمر باتری

6. ابزار طراحی سلف

7. مبدل آنالوگ به دیجیتال 

8. مبدل کد دسیبل

9. مبدل فرکانس

و ...

 

برنامه آندروید مجموعه ابزار کاربردی الکترونیک ، ElectroDroid ، سایت جامع مهندسی ، ادریس شاهی جان   برنامه آندروید مجموعه ابزار کاربردی الکترونیک ، ElectroDroid ، سایت جامع مهندسی ، ادریس شاهی جان   برنامه آندروید مجموعه ابزار کاربردی الکترونیک ، ElectroDroid ، سایت جامع مهندسی ، ادریس شاهی جان   برنامه آندروید مجموعه ابزار کاربردی الکترونیک ، ElectroDroid ، سایت جامع مهندسی ، ادریس شاهی جان      

  

ادامه مطلب ...

مرجع کامل زبان برنامه نویسی ++C برای اندروید

مرجع کامل زبان برنامه نویسی ++C برای اندروید

مرجع کامل زبان برنامه نویسی ++C در قالب کارت هایی به عنوان مرجع سریع و کتابچه ی راهنمای آموزشی زبان برنامه نویسی؛

با استفاده از امکاناتی که برای تلفن همراهتان به ارمغان آمده است ، می توانید در هر زمان و مکان به مطالعه و بررسی هر چیزی که شما می خواهید اقدام نمایید.

 

مرجع کامل زبان برنامه نویسی ++C برای آندروید ، برنامه مهندسی آندروید ، c++ برای آندروید ، سایت جامع مهندسی، ادریس شاهی جان

 

محتویات این برنامه :

 

1. کارت های مرجع سریع ++C یا C++ Quick Reference Cards؛

  • پیش پردازنده ، لیترال ، بیانیه ، کلاس های ذخیره سازی ، سهامداران و توابع
  • عبارات و کلاس ها
  • قالب و Namespace ها
  • کتابخانه ی استاندارد C و ++C شامل :  STDIO.H ، STDLIB.H ، STRING.H ، CTYPE.H ، MATH.H
  • TIME.H ، ASSERT.H ، NEW.H ، IOSTREAM.H ، FSREAM.H ، IOMANIP.H ، STRING ، VECTOR ، DEQUE
  • ابزار (جفت) ، نقشه و الگوریتم

  

ادامه مطلب ...

ابزار مهندسان الکترونیک برای آندرویدElectronics Toolkit

Electronics Toolkit‌به عنوان یک رابط برای محاسبه ی مقادیر ناشناخته در زمینه ی الکترونیک و مهندسی برق عمل می کند.

نسخه ی آندروید این برنامه اکنون برای دانلود از سایت جامع مهندسی تهیه و ترجمه شده است .

 

ابزار مهندسان الکترونیک برای آندروید ، برنامه مهندسی آندروید ، بهترین برنامه مهندسی برق آندروید ، محاسبه ی مقاومت، برنامه آندروید محاسبه ی مقاومت ، ادریس ، شاهی جان ، ادریس شاهی جان   ابزار مهندسان الکترونیک برای آندروید ، برنامه مهندسی آندروید ، بهترین برنامه مهندسی برق آندروید ، محاسبه ی مقاومت، برنامه آندروید محاسبه ی مقاومت ، ادریس ، شاهی جان ، ادریس شاهی جان   ابزار مهندسان الکترونیک برای آندروید ، برنامه مهندسی آندروید ، بهترین برنامه مهندسی برق آندروید ، محاسبه ی مقاومت، برنامه آندروید محاسبه ی مقاومت ، ادریس ، شاهی جان ، ادریس شاهی جان   ابزار مهندسان الکترونیک برای آندروید ، برنامه مهندسی آندروید ، بهترین برنامه مهندسی برق آندروید ، محاسبه ی مقاومت، برنامه آندروید محاسبه ی مقاومت ، ادریس ، شاهی جان ، ادریس شاهی جان

 

ویژگی های این نسخه از برنامه به شرح زیر است :

  

ادامه مطلب ...

برنامه ی آندروید یافتن مقاومت معادل در اتصال سری و موازی

برنامه ی آندروید یافتن مقاومت معادل در اتصال سری و موازی

 Equivalent Resistance Solver برنامه ای است که با استفاده از آن به راحتی می توانید مقاومت معادل در مدارهای سری ، مدار های موازی و یا ترکیبی از آن دو را پیدا کنید.

نسخه ی آندروید این برنامه ی کاربردی را اکنون از سایت جامع مهندسی دانلود کنید.

 

برنامه ی آندروید یافتن مقاومت معادل در اتصال سری و موازی ، برنامه مهندسی برق آندروید ، دانلود رایگان برنامه مهندسی آندروید ، ادریس ، شاهی جان ، ادریس شاهی جان ، سایت جامع مهندسی   برنامه ی آندروید یافتن مقاومت معادل در اتصال سری و موازی ، برنامه مهندسی برق آندروید ، دانلود رایگان برنامه مهندسی آندروید ، ادریس ، شاهی جان ، ادریس شاهی جان ، سایت جامع مهندسی

 

 

ادامه مطلب ...

نویز سنج - صدا سنج برای آندروید

نویز سنج - صدا سنج برای آندروید

تجسم سطح صدا با یک ابزار حرفه ای صوتی به نام Noise Meter .

بلندی یا فشار صدا را با کمک این ابزار دقیق بررسی کنید.

صدا را با استفاده از میکروفن دستگاه خود تست کرده و نتیجه را سریعا با استفاده از این ابزار مشاهده کنید . این یک ابزار هوشمند برای اندازه گیری میزان نویز یا سر و صدا می باشد. این دسیبل سنج ، به شما برای اندازه گیری سطح فعلی سر و صدا و یا حجم موسیقی های زیست محیطی کمک خواهد کرد.


 

نویز سنج - صدا سنج برای آندروید ، برنامه تشخیص نویز آندروید ، برنامه مهندسی برق آندروید ، برنامه آندروید ، سایت جامع مهندسی ، ادریس شاهی جان ، برنامه مهندسی برای آندروید

 

 

ادامه مطلب ...

مستند برق گرفتگی خطوط فشار قوی و حوادث صنعت برق در خطوط HV ولتاژ

مستند برق گرفتگی خطوط فشار قوی و حوادث صنعت برق در خطوط برقدار و 20 کیلو ولت به بالا    -  CD 16 


1-اتصالی در خطوط 230 کیلو ولت(1-4)

2-اتصالی در دکل برق پست فشار قوی(1-8)

3-سقوط دکل فشار قوی (1-11)

4-آتش سوزی ترانس برق (45)

5-انفجار (53)

6-آتش سوزی ترانس برق(55)

6-مجموعه ای از اتصالی ها و آتش سوزی  خطوط 20 کیلو ولت(56)

7-طنز حمله دکل برق(57)

8-اتصالی خطوط فشار قوی کنار جاده(59)

9-مشاهده آرک باز شدن سکسیونر خطوط فشار قوی(60)

10-مشاهده نوسانات خطوط فشار قوی در زمان طوفان(66)

11-مشاهده آرک جدا شدن  اتصالات  خط گرم   (68)

12-اتصال خطوط فشار قوی به علت جمع نشدن سیم های ارت(71)

13-مشاهده آرک بسته شدن سکسیونر پست برق (73)

14-نمونه ای از کار گروههای اجرایی در پست برق(75)

15-گیر افتادن سارق برق در بین دکل برق (79)

16-گیر افتادن چترباز در تهران بین خطوط برقدار دکل(202)

17-اتصال خطوط برق در زیر برف(304)

18-تست تجهیزات فشار قوی در آزمایشگاه و مشاهده آرک (305)

19-مشاهده  اثر عبور جریان  (306)

20-نمایی از شبکه برق 800 کیلو ولت(307)

21-آتش سوزی پست برق(308)

22-آتش سوزی ترانس برق پست فشار قوی(309)

23-آتش سوزی ترانس قدرت پست فشار قوی(310)

24-آزمایش 1000000 ولتی تسلا و اثرآن برروی انسان  (312)

25-برق گرفتگی در خطوط راه آهن هند روی قطار (313)

26-اتصال  خطوط فشار قوی روی دکل(314)

27-اتصالی و آرک شدید روی ترانس قدرت بدون عملکرد رله های حفاظتی(315)

28-اتصالی روی خطوط فشار قوی و آرک شدید بدون عملکرد حفاظت های خطوط انتقال(316)

29-مشاهده اثر انداختن سیم روی خطوط فشار قوی (317)

30-مشاهده اثر جدا کردن اتصالات فشار قوی(318)

31-اتصال خطوط فشار قوی در محل اتصالات تیر برق بدون عملکرد رله های حفاظتی (319)

32-آزمایش اثر میدان الکتریکی بدون رعایت فاصله در خطوط فشار قوی(320)

33-شنا و پرش از روی دکل برق (321)

34-اثر عبور جریان در ترانسفورماتور (322)

35-نمایش میدان الکتریکی در خطوط فشار قوی هنگام کار در حوزه برقدار(323)

36-مشاهده اتش سوزی ترانس پست برق (324)

37-نمایی از کار گروههای تعمیرات در پست فشار قوی (325)

38-آتش سوزی وانفجار توربین(326)

39-آتش سوزی ترانس قدرت(327)

40-مشاهده اتصال خطوط فشار قوی 132 کیلو ولت(328)

41-برقگرفتگی مرد بازیگوش روی دکل برق(329)

42-سقوط از دکل برق(330)

43-صحنه ای غیر قابل تصور از برقگرفتگی سارقان دکل های برق (331)








 

خرید : 09153715735