آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-
آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-

دانلود Altium Designer 14.0.9

دانلود Altium Designer 14.0.9




www.picpars.com دانلود Altium Designer 14.0.9 369

Altium Designer 14.0.9 Build 30380 یا همان PROTEL DXP نرم افزار قدرتمندی است که برای پیاده سازی شماتیک ، طراحی PCB و آنالیز مدارهای آنالوگ و برخی مدار های دیجیتالی طراحی شده است. یکی از مزایای این نرم افزار دسته بندی مناسب کتابخانه ها بنحوی است که با صرف زمان کوتاهی قطعه مورد نظر را خواهید یافت. آنالیز مدارهای آنالوگ در پروتل، توسط تحلیل گر پی اسپایس انجام می شود.

محیط طراحی PCB در پروتل، بدلیل داشتن کتابخانه هایی کامل و بدون نقص معروف است و این امر سبب رفاه بیشتر کاربر در حین طراحی انواع PCB با این نرم افزار، خواهد شد.
در این نسخه امکان شبیه سازی و کد نویسی برخی از FPGA ها نیز فراهم شده است که زمان طراحی و پیاده سازی را حداقل می کند.


 

 

Altium Designer توانسته است که طراحی شما را از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری بصورت یک پارچه در آورده و شما بتوانید مراحل طراحی خود را به سادگی انجام دهید.
امکانات ویژه ای به این نسخه از نرم افزار افزوده شده که شامل افزایش لایه های طراحی مکانیکی ،‌کلاسهای جدید و پیشرفت های باورنکردنی در هوش مصنوعی این نرم افزار می باشد .
هوش مصنوعی در این نسخه به قدری تقویت گشته که شما بدون هیچ مشکلی می توانید طرح های خود را به سرعت طراحی و اشکال زدایی کرده و آنها را هر چه نزدیکتر به استانداردهای جهانی کرده و از دیگر مهندسین و متخصصین این زمینه کاری پیشی بگیرید.

 
منبع: soft98.ir
 
راهنمای نصب
 
بعد از دانلود فایل ها و خارج کردن از فشرده سازی مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
  1. ابتدا فایل dotNetFx40_Full_x86_x64.exe را نصب نمائید. (بستگی به نسخه ویندوز شما دارد)
  2. فایل TeighaX_Setup_3.9.0.msi را اجرا کرده و آن را نصب نمائید.
  3. اگر نسخه ویندوز شما 32 بیتی می باشد فایل file _Program Files.exe را در آدرس C:Program Files کپی نمائید و در صورتی که 64 بیتی می باشد در پوشه C:Program Files (x86) کپی نمائید و بر روی آن کلیک راست کرده و گزینه and Run As Administrator را بزنید. بعد از اینکه از حالت فشرده خارج شد می توانید file _Program Files.exe را پاک کنید.
  4. اگر ویندوز شما 7 یا 8 می باشد فایل file _ProgramData.exe را در آدرس C:ProgramData کپی نمائید و در صورتی که XP می باشد در آدرس C:Documents and SettingsAll UsersApplication Data کپی کرده و گزینه and Run As Administrator را بزنید. بعد از اینکه از حالت فشرده خارج شد می توانید file _ProgramData.exe را پاک کنید. در همین مرحله باید بر روی پوشه Altium کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب و به سربرگ Security بروید در قسمت change permissions کلید Edit را بزنید و سطح دسترسی همه کاربران را بر روی Full control قرار دهید و همه را OK کنید. (این قسمت در ویندوز 8 یا 7 مهم می باشد)
  5. اگر ویندوز شما 7 یا 8 می باشد فایل Users_Public_Documents.exe را در آدرس C:UsersPublicDocuments کپی نمائید و در صورتی که XP می باشد در آدرس C:Documents and SettingsAll UsersDocuments کپی کرده و گزینه and Run As Administrator را بزنید. بعد از اینکه از حالت فشرده خارج شد می توانید Users_Public_Documents.exe را پاک کنید.
  6. بسته به نوع ویندوز تان فایل رجیستری مربوطه را اجرا نموده و OK کنید.(Altium_x32.reg یا Altium_x64.reg یا Altium_x32XP.reg یا Altium_x64XP.reg)
  7. نصب نرم افزار پایان یافت حال می توانید به محل نصب برنامه یعنی C:Program FilesAltiumAD14 در ویندوز 32 بیتی و C:Program Files (x86)AltiumAD14 در 64 بیتی مراجعه نموده و از فایل DXP.exe یک شورتکات تهیه کرده و در دستکتاپ خود قرار دهید.

به دلیل فعال سازی نرم افزار فعلا باید این مراحل برای نصب و راه اندازی طی شود. بعد از اجرا کردن DXP.exe در قسمت Home  به سریرگ Admin رفته و با کلیک بر روی گزینه Add standalone license file در پوشه Licenses فایل ها را انتخاب و Open کنید.

نرم افزار بر روی سیستم عامل های زیر تست شده:

Tested Windows 7-x32, Windows 7-x64, Windows 8-x64, Windows 8.1-x64

اینجانب هم بر روی ویندوز Windows 8-x32 نصب و کاملا جواب گرفتم توضیحات نصب فوق را بر اساس نصب بر روی Windows 8-x32 می باشد.

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد