آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-
آموزش تخصصی برق  -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه  09153715735

آموزش تخصصی برق -فیلم آموزشی و مستند - دانلود پایان نامه 09153715735

بزرگترین گنجینه فیلم های فارسی آموزشی برق- فیلم فار سی آموزش نرم افزارهای-DIGSILENT-MATLAB-FPGA-ARM-AVR-PLC-PROTEL-PROTUS-

پشتیبان گیری (Backup) کامل از فایرفاکس

پشتیبان گیری (Backup) کامل از فایرفاکس

1- حتما شده که بخواین سیستم عامل تون رو عوض کنید و یا اصلا خود فایرفاکس رو از نو نصب کنید یا و تنظیمات و بوک مارکها و هیستوری (تاریخچه سایتهایی که دیدین) بخواین به جایی دیگه منتقل کنید یا وقتی سیستم عامل رو از نو نصب می کنید، اینها توش باشه. چند روزه همین مشکل برای خودم پیش اومده مجبوربودم که ویندوزم رو دوباره نصب کنم اون موقع هیستوری فایرفاکس و افزونه هاش همش ،بک آپ بگیرم؟ و رسیدم به نرم افزاره خیلی سبک به اسم Mozbackup.
2- این برنامه رو دانلود و نصب کردم و متوجه شدم از بوکمارک هام بک آپ نمیگیره. دوباره دست به کار شدم و یک سرچی کردم و این افزونه فایرفاکس رو پیدا کردم FFBE اول دانلودش کنید بعد برید حالشو ببرید این افزونه امکان بک آپ گیری توی ساعتها و روزهایی مشخص رو که براش تعریف میکنید داره.

سایت سازنده

آموزش نحوه استفاده


2-ساده ترین راه و بدون نیاز به نرم افزار  


خود فایر فاکس قابلیت گرفتن بک اپ رو داره کافیه کلید های ترکیبی crtl+shift+h رو بزنید تا صفحه history باز بشه بعد با استفاده از امکان import and backups از کل مرورگر بک اپ بگیرین از رمز ها و تاریخچه گرفته تا بوکمارک ها و غیره .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد